jag ska då aldrig vara nöjd.

Så, nu har jag precis sett New Moon. I mycket dålig kvalitet dock men jag kunde inte sluta när jag väl börjat och jag älskade den! Jaa! Jag är tydligen en sån brud som gillar Twilight. Och jag har kämpat mina vänner, för att inte vara det, för att inte vara så förutsägbart brudig men JO det är jag och jag är stolt. Blir på ett helt stört humör efteråt - som att inget någonsin kommer vara tillräckligt. Så känner jag. Jag känner mig bra och nöjd med mitt liv men så fruktansvärt otillräcklig och att allt annat också är otillräckligt. Fast på ett bra sätt, om det nu kan gå ihop. Jag längtar liksom så att det skaver efter något som jag inte ens vet var det är och jag tror att det är bra, att man inte går och blir alldeles för nöjd för då slutar man att försöka bli något mer. Jag hoppas att jag aldrig blir en sån som nöjer mig.

Och jaa, det har varit mycket snack om film osv i bloggen de senaste dagarna och jag skyller allt på denna fördömda förkyldningen. Imorgon går jag till jobbet även om jag fortfarande är sjuk för jag håller på att dö av tristess/förvandlas till en riktig tönt.

Ps. Spär på brudigheten och erkänner att även jag är head over heels i Edward Cullen. True story. Ds.


haha så lade jag ut en bild på honom också. så sött.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0