jag hatar snö också.

Vad är det här? Va? Vad är det?! Vitt bajs är vad det är. Det luktar inte lika illa som vanligt bajs men det är lika äckligt. Det förpestar hela min tillvaro och jag bara fryser och mår dåligt av det. Gjorde tåget 30 min sent också, fatta hur mycket jag bara har väntat idag?

Jag vill ha vår. Nu. NU!

Oh, förresten så har jag snart en kamera! Och nej, det var fortfarande ingen som fattade vinken så jag fick köpa en egen och det är väl lika bra det. Ni kan köpa något annat till mig. Smycken och sånt gillar jag! Hur som helst så ska jag få den ikväll och sen är det slut på tråkiga bildlösa inlägg!

Sen så bokade jag tid för hårfärgning idag! Okej det var kanske en helt okej dag i alla fall nu när jag lugnat mig och har en skål godis i famnen. Ignorerar faktumet att det är helg för jag har somsagt minsann inte alls helg. Jobbar både imorgon och på söndag så jag låtsas helt enkelt som att det är Onsdag idag. Kändes ju som tisdag igår så det är inte mer än rätt egentligen.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0