feta problem.

Nu blev jag plötligt på ett jävla pisshumör. Marängerna blev asdåliga och jag vet inte ens vad jag gjorde för fel, typ vispade för hårt kanske men det ska väl vispas hur hårt som helst för att bli det där eftertraktade skummet som inte släpper skålen? Hur som helst, blev inte alls skum. Bara sörja. Sen är jag irriterad på att jag bara har löst te och inte tepåsar och jag vill göra te supersnabbt. Kan inte för jag måste hålla på och mecka med att få i det i den där filtergrejen. Mest irriterad är jag på nysningen som sitter i näsan som vägrar komma ut och som istället sysselsätter sig med att göra mig helt yr i huvudet.

Jag vill bara att klockan ska bli typ fyra så att jag kan sätta igång med maten på riktigt och kan slippa de här tråkiga halvhjärtade förberedelserna.

Note to self:

Såhär ska maränger se ut
Inte såhär:


Slut på lektionen.


Postat av: Mattias

Haha stackars :)

2010-01-04 @ 16:18:00

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0