en måndagig måndag.

Hård dag, känns som att jag fick skit för hela mysiga gårdagen och fick gå upp klockan 6, ge mig iväg till jobbet, jobba nio timmar för att sen komma hem och laga mat. Känner mig nästan mest stolt över sista punkten för jag har blivit usel på att laga mat på sistone och tänkte att jag skulle laga till mig en liten lunchlåda till imorgon också. Det blev rotfrukter i ugn med quornfilé och bearnaise. Anammade ett tips jag fick av Maria om när man skalar lök - för att det inte ska bli gråtfest så ska man andas med munnen istället för näsan. Detta gick jättebra, inga tårar, tills jag fann mig själv med en morot i handen istället för lök och där står jag och flåsar. Nej, det är tur att jag bor ensam. Och gott blev det! Så gott att jag råkade äta upp allt så nu har jag inte ens någon lunch till imorgon, helt mitt fel ju. Satt och hejade på mig själv tills allt var slut! Högt! Åh, jag borde sätta upp en kamera och glömma bort den för att dokumentera vilket jävla psykfall jag är för mig själv.


Postat av: Marielle

det där löktipset ska jag använda, det känns alltid som om mina ögon ligger på dödsbädden då jag skalar lök.

2010-01-26 @ 11:55:18
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0