förkyld och jävlig.

Idag snörvlade jag mig upp klockan nio då jag hade tvättid. Pustar runt och plockar upp sista tvätten och suckar och hostar. Klampar ner till tvättstugan och hatar livet lite. Väl nere så upptäcker jag att jag tagit fel på tiderna. Jag hade bokat tvättid 1/1 istället för 3/1. Inte konstigt att den tiden var ledig! Borde kanske bli glad över att jag slapp tvätta men nepp, ledsen och besviken blev jag.(LINNEA ÄGER) Vad gjorde jag uppe nu? Med den förkylning jag dragit på mig borde det vara förbjudet att gå upp över huvudtaget.

Nu har som ni ser Linnea kommit hit och jag kan inte förmå mig att ta bort det för hon skrattade så gott åt sig själv. Nu ska vi se senaste HP-filmen och sen kanske leka lite rollspel. Jag har paxat Bellatrix.¨



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0