material girl.

Så, det sista avsnittet av SATC färdigsett och paketet är slut. Vad ska jag göra nu då? Jag ska titta på TV lite till jag och sen ska jag sova men jag håller fast vid det jag skrev igår bara det att jag skjuter upp det till morgondagen. För det andra så hatar jag reklamer mer än någonsin, och inte för att jag tycker det är tråkigare än någonsin utan för att jag fortfarande är i "jag-måste-ha-allt-nu-nu-nu"-fasen. Har sett på fyra olika shampooreklamer och till samtliga har jag tänkt: SÅNT måste jag ha för allt de säger stämmer ju exakt på det jag behöver till mitt hår. Eller exakt så tänker jag ju inte för jag är inte helt dum i huvudet men jag ber till gudarna att jag kommer över den här fasen snart eller i alla fall att den lugnar sig tills jag har råd med den.


Och en liten note to self: Lägg nu inte mer tid på folk som inte förtjänar det och lägg all din tid på de och det du tycker om och mår bra av. Svårare än så är det inte!


Postat av: Moa

Men köp någon grej bara då för att stilla ha-begäret lite grann. Det brukar hjälpa mig. Sen brukar jag sitta på webshoppar och lägga saker i kundkorgen men köper det aldrig för jag lägger i så mycket att jag inte har råd så är det bra sen. ahah.. knasigt but true.

2010-01-26 @ 11:16:48
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/
Postat av: Eurika

DET ska jag också, så snart jag fått in lönen på kontot ;D.

2010-01-26 @ 12:18:03
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0