it's not the fall that hurts..

Tisdagskväll, jag sitter givetvis hemma, för det gör man på tisdagar - oftast. Fast det är bara det att jag blivit lurad för det är ju fredag. Fast det handlar inte alls om ångest faktiskt, det handlar om Sex and the City och popcorn. Fast jag spillde ut halva skålen i soffan, sjuuuukt irriterande. Det är okej att spilla en bit äpple från munnen eller typ en bit godis. Men popcorn är ett helvete. All over the place! Har varit klumpig hela dagen, snubblat 5-6 gånger, välte ut kaffe på matten (fy.fan.inte.på.mattan.) och så just det ja, glömde min plånbok. Saker jag hatar:

1. Att glömma plånboken
2. Att komma på det först när man är på bussen som man väntat på i fem minuter.
3. Springa på is.
4. När man är tvungen att ringa taxi för att hinna med tåget.
5. När taxiverket inte svarar på 100 år.
6. Taxichaufförer som pratar för mycket.
7. När tåg är sena.

Mamma har alltid sagt till mig att jag inte är klumpig, jag är oförsiktig. Har alltid tyckt att det var som att säga; "Jag är inte glad, jag är på gott humör". Same same. Men har äntligen förstått när det där "but different" stämmer. Jag ÄR oförsiktig - Story of my life. Många bitar har fallit på plats i mitt pussel idag, och nu handlar det inte längre om att trilla över dammsugaren.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0