brinner time!

Det här är nackdelen med att ha med sig en äcklig lunch - när du väl är hemma och får äta så blir du inte mätt. Var så inställd på att laga mat idag men jag var så starving när jag kom hem att jag var tvungen att äta ett ägg direkt, sen började jag göra toasts, två stycken och nu har jag precis ätit knäckebröd också. Man kan ju säga att jag ätit trerätters Brinner (dvs. frukost till middag för er som inte riktigt hängt med) och när man tänker så tycker jag att det borde ingå en liten efterrätt också så jag tänker ta och värma mig en liten kanelbulle också. Brinner är förövrigt bland det bästa jag vet, något jag nyttjar ofta och gärna! Jag menar varför inte? Det är gott, nyttigt och går att variera i det oändliga!

Ja, det var väl vad jag hade på hjärtat idag. Bloggen är mitt uppe i ombyggnad just nu så snart blir det nytt utseende, spännandevaaa? Förövrigt viger jag resten av kvällen åt American Pie - The weddig på 6an, stör ej.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0