aldrig vart i Malmö.

Jag sitter och har bråk med mig själv igen. Har hängt upp mig helt på Stockholms-resn och försöker lista saker som får mig att känna att jag gillar Malmö mer. Kom att tänka på en sak jag verkligen gillar med staden jag lever i och det är faktiskt dess mångkulturalitet (nu blev jag osäker på om det ens finns något ord som heter så) och speciellt när man går på stan en vacker dag. Aldrig är det en typiskt svensk man som skulle kunna tänka sig att gå fram till en på stan och ge en spontan komplimang så som "BOO så fiiin mannen" och inte ens med svensk motsvarighet som "Oj, så söt du är". Och jag veeet hur många tjejer som inte ens reagerar eller säger att de bara tycker att det är pinsamt men samtligas självförtroende skjuter i höjden. Nej, det kommer inte vara mannen hon gifter sig med eller heller någonsin kommer prata med igen men i alla fall hennes närmaste tio minuter kommer vara gjorda, säkert mer om det inte är en självupptagen bitch som undertecknad. Sånt har vi gott om i Malmö men mer såna spontana kommentarer åt folket!

På tal om mitt ego så känner jag mig på topp för ikväll. Äntligen lördag!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0