vankas det hamburgare?

Ah, så råkade jag hitta det här när jag klickade runt och blev först irriterad, sen skrattade jag lite igen när hon/han dansade och sen fick jag dåligt samvete. "Fy vad synd det är om dem för att de är feta" tänkte jag en stund och fick lite gåshud. Men nejnejnej jag köper det inte! Visst, det finns de som har kassa gener som gör att män går upp i vikt lättare än andra, sen finns det de som får någon sjukdom vars medicinering som gör dig fet eller men det är KNAPPAST den vanligaste anledningen till fetma. Nej, det är okunskap om vad som är normalt och bra för dig eller ditt barn. There you have it, jag kallade precis feta människor för dumma. Fy fan för mig.




Sen besparar jag er från den där kommentaren om att det faktiskt inte den feta ungens fel att han/hon är så fet utan det är föräldrarnas. Ja, jag vet. Så, nu slipper ni lägga energi på det.


Postat av: jojo

asså en sak erika har du missat..

och det faktiskt inte den feta ungens fel att han/hon är så fet utan det är föräldrarnas!!

2010-02-09 @ 21:16:14

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0