peanut butter jelly.

Inatt har varit första natten som jag verkligen sov ordentligt på säkert två veckor och det firade jag med att vara på ett alldeles strålande humör på jobbet. Detta kan tyckas vara mycket bra ju men jag är ju sån som inte riktigt ska bete mig när jag är pigg och glad så jag ter mig mest som en sjuåring med ADHD vilket inte verkade uppskattas alls bland alla på jobbet. Men jag bryr mig inte så mycket om idiotblickarna, de vet ju att jag är en trött bitterfitta egentligen.

Nu är det meningen att jag ska vara mitt uppe i städningen men jag skulle ju bara ta en halvtimme för mig själv att varva ner när jag kom hem, det var 4 halvtimmar sen nu. På de två timmarna har jag inte åstadkommit något alls förutom att jag ätit och jag kan verkligen inte sluta äta heller. 6 mackor är jag uppe i och är fortfarande hungrig. Vet inte vart the little fat kid som bor i mig har fått så mycket luft från men jag har en känsla av att vi två snart blir en och samma person. Närå. Eller vad vet jag? Tänkte först skriva att jag inte tror att jag kommer bli ful för det men sen tänkte jag på hur föreställer mig den där lilla fat kidden som styr mina matbegär och den jag ser framför mig är den här killen eller tjejen.

 



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0