2012

NU förstår jag vad folk menade med att filmen 2012 var lite... Överdriven och förutsägbar. Satan vilken tur de har! Eller tur vet jag inte om det var rätt ordval med tanke på att de är mitt uppe i jordens undergång men ja, ni fattar. Tänk så blir det så? 2012, det är inte så himla långt kvar dit.

Jag har nu bestämt att jag inte ska oroa mig över något och leva till the fullest i två år nu, i alla fall tills 2013 sen kan jag börja oroa mig och gå och vara missnöjd igen. Eller fan det är ju tre år... Hur tänkte jag där egentligen? Nåja, tänk om det nu blir så ju, så har jag gått och slösat bort tiden med att oroa mig. Nähädu, så ska det inte bli. Det känns faktiskt ganska lagom i vilket fall som helst, 24 känns som en bra ålder att ta tag i sitt liv på.

Tills dess, imma do whatever, whoever and whaddadever. Ya feel me? Nä, jag hänger inte heller med, lite svårt när jag tittar på film samtidigt. Simultanförmåga, i don't have it.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0