se upp för tjuven.

Sitter och läser Alex Schulmans blogg, som jag ofta gör när jag vill bli på gott humör. Och gosse, vad han lyckades idag. Det handlar om att aftonbladet publicerat fantombilder på en mördares flyktfordon.

Läs först detta, och sen detta.

Nu vet jag givetvis inte om jag kommer tycka att detta är lika kissa-på-mig-kul imorgon men just nu tror jag faktiskt att jag kissade på mig lite. Kan vara sömnbrist. Eller för liten blåsa.


fantastisk fantombild.


Postat av: maria

haha jag såg också det och höll på att kissa på mig lite. men det gick inte att kommentera förra inlägget så jag kommenterar det här också: OM MINDRE ÄN EN VECKA SES VI BÄSTIS OCH JAG VET ATT DU ÄR KÄR I MIG. men det gör inget! längtar efter dig till döds! all kärlek! <3

2010-02-20 @ 19:18:51
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0