min alla hjärtans-dag.

Ja, just det! Jag glömde ju berätta det! Jag lever!! Jaaa, jag vet att ni alla var lite oroliga över om jag skulle klara av den där dagen som inföll igår men VISST det gjorde jag och vet ni? Det var en fabulös kväll!

Det började med att jag rent av glömde bort vilken dag det var ända tills Anna ringde och påminde mig om att vi hade bordsreservation halv åtta. Så man tog sig ett litet bad och sen kastade på lite kläder för att sen bege sig iväg mot Lilla Torg där vi skulle mötas utanför TGI Friday's. Jag glömmer gärna hur mycket jag älskar stämningen där men det gör inte att det inte går att bli påmind, vilket jag blev väldigt snabbt av lite kramar här och var från mina forna härliga kollegor. Vi fick vårat bord och beställde in en förrätt och vars sen Appletini - absoluta favotritdrinken. Sen väntade en högst trevlig tre-rätters med flödande drinkar och lite mer sällskap under kvällen och det slutade med att ett gäng singlar satt och pratade breakups och förhållanden på ett lite cyniskt och skämtsamt sätt fram till halv ett. Jag kan utan tveksamhet konstatera att det är den bästa alla hjärtans-dagen i mitt liv. Boken säger ju faktiskt inget om ifall är hela eller lite krossade hjärtan som dagen handlar om.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0