måndagsmånag.

Då har en hel helg smitit förbi minsann och det har blivit måndag. En sådan måndag där man går upp och jobbar och under hela passet så tänker man på hur duktig man ska vara när man kommer hem. På agendan står städning, bakning, matlagning, lite pianospel men ÄVEN att man ska unna sig en liten paus i soffan med ett litet avsnitt av någon trevlig serie, kanske något vampyrigt... vampigt? Klockan börjar nu närma sig nio och jag har hunnit med 3 avsnitt Vampire Diaries, 2 The Office samt senaste Greys Anatomy - med andra ord så har jag bara hunnit med den där pausdelen som ingick i min kväll.

Nu är det ju faktiskt inte försent för något förutom mat då jag inte är hungrig efter min äppelfrossa vilket bara gett mig magknip så inget gott kom ur det. Men frågan är liksom om jag orkar?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0