jag får liksom ingen ordning.

Jär mycket förvirrad nu för tiden, vet inte va det handlar om men har tappat begreppet om tid lite. I måndags fick jag kolla på mobilen två gånger för att vara säker på om det verkligen var måndag och igår gick jag upp en timme för tidigt. Jodå, hann hoppa in i duschen och stressa med frukosten innan jag insåg att jag inte skulle iväg mot tåget förrän två timmar senare. Jag klagar inte, det är inte det, nu fick jag 3 lunchlådor gjorda istället. Men jobbigt är det allt att hänga med. Behöver nog lite rutiner på något vis, har hört att det ska vara bra för dig. Men nu är det verkligen helt fel läge för att skaffa sig rutiner då jag från och med imorgon eftermiddag är ledig till tisdag och jag ska verkligen göra allt för att inte ha en endaste rutin på hela helgen. Fast jag måste boka tvättid.

Ikväll är det Maskinen på Babel.
Överbra.


Postat av: Moa

Jag saknar dig

2010-03-01 @ 22:06:24
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/
Postat av: r

Jag lovar, det finns fler virrpannor där ute! :)

2010-03-02 @ 11:33:49
Postat av: Moa

Jaaaaa. ses!!! jaa. vi kan väl ta ett glas vin någon kväll? :)

2010-03-02 @ 18:44:45
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0