it was my ego telling me why.

Nope, inget mer som kan liknas vid aktivitet har hänt idag. Förutom att jag duschat, det har jag inte gjort på länge. Det var meningen att jag skulle göra det igår men då försov jag mig först och sen orkade jag bara inte efter jobbet utan jag gjorde semlor istället. Så kan det bli!

Annars? Tassar runt och låtsas att det är sommar ute med söndriga ljusa jeans, vitt linne och solglasögon samt lyssnar på min fredagslista på spotify. Fyra koppar kaffe och börjar känna mig något stissig.



Ja, det hade ju inte gjort något med lite solbränna också.


Postat av: anna

fin bloggg

skriv gärna vad du tycker om skorna i mitt senaste inlägg, kram :)

2010-02-19 @ 14:04:42
URL: http://annaturkanovic.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0