inflyttningsfest och "efterfest"

Igår var det inflyttningsfest hos Linnea, massor av folk som man tycker om och vin alldeles för snabbt sen gick vi hem till mig för jag ville inte att hunden skulle vara ensam mer. Känner mig inte riktigt bra med orden idag så det är lika bra att vi kör med bilder bara.


Min älskade bästis kom hem från Stockholm på visit. Absolut trevligt.


Anna och Sandra. Tror inte att det är något roligt Anna berättar, av Sandras skeptiska blick att döma.


Cool vs. Smart, du kan inte vara båda.


Hahaha.


Jo, jag håller med. Lite väl speedat gäng där i hörnan. Lugna er! Lugna er sa jag!


Och ni två får ta och gaska upp er.


Svärdet Sword in ya face mf.


Sen fick vi gå hem och leka med vovvsingen lite. Gud så fin hund alltså.


Såhär såg jag ut, hade minsann satt ett hårspänne som halsband. Det gick bra förutom att det skavde lite. Den där obehagliga kåtblicken hade jag inte på mig hela kvällen, det bara blev så just här.


Haha herregud så hemskt.


Närbilder är helt för roligt för att vara sant. Utgång blev det ingen men det tyckte jag var bra ändå.
En bra kväll allt som allt!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0