guapa!

Hi David, I just wanted you to know that you'll not get your dog back. Imma keep her since she's the cutest thing on earth and she's also my new bff and I can't live without her. Just so you know! Hope thats OK and that you enjoyed your vacation!




Titta som hon ler! Nåja, sista kvällen med flickan och det känns väldigt sorgligt för det har varit så himla mysigt. Ska återgå till henne nu och gosa sönder henne och sen ska vi sova. Lägger upp mer bilder från gårdagens bravader när jag får chansen, vilket nog inte blir imorgon då jag förmodligen ska på middag med hundägaren. Vi borde egentligen bli kära för då hade jag fått vara med hunden alltid! Fy vad jag är bra på att tänka rationellt!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0