fredagsordbajseri.

Det fina med idag är att jag är ledig och därmed lyckades sova i 11 timmar inatt. Ja, jag gick minsann och lade mig halv elva, somnade elva och sov som ett barn hela natten. Kan verkligen inte komma ihåg sist det hände. Nåja, nu har jag bryggt 6 koppar kaffe och tänkte inte röra mig så mycket på två timmar ungefär utan mest sitta här och invänta någon slags frukosthunger för någon sådan har inte dykt upp än. Kaffet blev alldeles för starkt så det blir nog lite som att jag kommer sitta och dricka 6 hela koppar espresso, vilket inte jag alls har något emot för jag gillar espresso, lite synd att jag inte har lite choklad bara för det smakar ju så bra. Det enda jag oroar mig lite för då är ju hur min mage kommer reagera för det är ju aldrig hälsosamt med så mycket kaffe men har ju inte så mycket annat att göra och det kommer ju aldrig bli att jag slänger kaffet eller, ve och fasa, låter bli att dricka det. Måste gå till biblioteket också och låna om en bok som jag är försenad med, 16 kronor är jag skyldig dem nu. Inte kul att sitta med skulder veckan innan löning. Fredag är det idag. Känns fruktansvärt bra men inte lika bra som nästa fredag kommer göra för då kommer min bästis hem. Fast det känns väldigt bra ídag också för det är ju bara en vecka och en vecka går ju fort. Undrar om det inte känns bättre nu än det faktiskt kommer göra om en vecka för det här med längtan är ju en väldigt skön känsla ändå. Det gnager lite, det pirrar lite, jag känner mig otålig. Det känns bra. Nu kan det säkert bli så att ni tror att jag är kär i min bästis för det låter onekligen så men nejdå det är ju bara så rent allmänt att det Fredag, i'm in love.


haha, man fick inte bädda in orginalvideon så det fick bli den med lyrics,
men det är ju bara  bra för nu kan alla sjunga med för full hals om man vill.

Ah, kändes skönt att avsluta med något sånt lite uppenbart och töntigt för faktiskt, varenda gång jag skriver det går et ett rus längs hela ryggraden. Fredag! Fredag! Fredag!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0