vampyrsjuk. igen.

Sist jag var ledig mitt i veckan så var jag så produktiv så att jag aldrig sett på maken, träffade min bästis, lunchade, handlade, fixade i lägenheten and so on och jag lovade mig själv att aldrig mer ligga i sängen till ett och slappa en hel dag för man mår ju jättebra när man hinner fixa grejer. Aldrig att jag trodde att bara veckan efter denna ledig dag, skulle det inträffa ännu en ledig dag där jag istället uppmuntrar mig själv att absolut ligga kvar i sängen. Nu är klockan till och med två och jag har inte gjort ett vettigt dugg - till min stora förtjusning. Jag gör istället något som jag inte alls kan komma ihåg sist jag gjorde. Jag ligger i sängen med en bok som jag är så sjukt inne i att jag får lite ångest bara jag behöver gå och kissa eller känner att det svider i magen av hunger att jag får lösa det med att ta med boken vart jag än går. Som jag har saknat den känslan!

Jag tänker inte berätta vad det är för bokserie jag äntligen börjat med men jag kan avslöja att jag ikväll kommer att låtsas som att Jens är en vampyr och att jag så snabbt som det bara går kommer att ha en biljett till en visning av den senaste filmatiseringen av serien. Purrrr.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0