peripeti!

Igår gjorde jag något ganska livsomvälvande som dock ej är officiellt än därav min hemlighetsfullhet, om det nu råkar finnas ett ord som heter så! Och det är inte att jag läst ut första Twilightboken även om det kunde varit det jag menade för jag har betett mig som en riktig nörd. Jag har till och med gått och läst. Inga olyckor skedde för jag tittade upp med jämna mellanrum som t.ex. när jag gick över vägen. Jag är ju inte dum! Men ändå, jag gick och läste.

Beslutet fattade jag efter att ha läst en sida ur en bok som för övrigt handlar om tankeläsning. Inte alls så hokus pokus som det låter utan rent av det vettigaste jag läst. Hur som helst, citatet som slog runt min värld är inte avancerat på något vis utan rent av så självfallet att du inte kan ignorera det.

Närhelst du gör något som inte fungerar -
sluta med det och gör något annat.

- Milton H Erickson.






Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0