på nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd.

Skulle bara säga att jag har det väldigt bra. Jamenar det är fredag och jag är ledig imorgon så det går inte att må dåligt, om det inte hade hänt någon jättetråkigt för då kan jag tänka mig att hade varit ledsen nu. Men nu råkar det vara så att jag har haft en strålande dag! Jobbet gick häpnandsväckande galant och trevligt, kommer hem där min sambos (!!!!) syster med partner sitter och väntar. En öl, en dusch och en kaosrunda i garderoben senare sitter vi på Debaser och äter en fantastisk middag (veg.burgaren där är to-die-for) med ett par drinkar. Nu sitter vi hemma hos oss (!!!!) med lite sällskap och har trevligt. Och jag bara älskar känslan av att kvällen aldrig kan ta slut!

Som ni kanske märkt så har jag ansträngt mig lite extra för att informera om att jag blivit sambo! Och jag vill även berätta att det känns som det bästa som hänt mig och inte alls läskigt eller irriterande. Att benämna honom som min sambo smakar dock fortfarande väldigt konstigt i munnen. Men jag gillar eftersmaken!

 

mitt hjärta.


Postat av: ♥ H A N N A ♥

GUD VA SÖTA!

skitfin blogg har du också !(a)

Har en liten frågestund på blogen min förresten, fråga gärna lite om vad som helst om du har tid !(:

:*

2010-08-15 @ 22:34:39
URL: http://bbbbrownie.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0