I wanna be a humanbeing not a humandoing.

Jag har för mig att jag kanske har skrivit det här förut men det tåls att påminna er om det. Gick precis från bussen hem och kände mig oerhört låg och fredagskänslan var helt obefintlig. Kan ha att göra med att jag nyss åkt ett fullknökat tåg efter en stressig jobbdag, hade suttit och läst en sorglig bit av boken och lyssnade på Sigur Rós. Inget av det här är deppigt men det är mitt tillfälliga humör vi snackar om. Så satte jag igång den här gamla biten och fylldes snabbt av dansglädje och fredagskänsla. Det finns faktiskt, helt ärligt, ingen låt som gör mig gladare än denna.

Så sätt igång den nu, ignorera att den är gammal och lite fånig. Och ha en väldigt bra fredag!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0