vadå ska du ha ett eget liv också?

Insåg precis att det är torsdag och det kom lite som en chock för det var ju nyss helg om du frågar mig. Nåväl, tiden går snabbt när man har roligt. Nu kom jag precis hem från en trevlig dag på jobbet och nu sitter jag och väntar på min försvunne man. Eller så försvunnen är han inte längre för nu fick jag reda på att han sitter på en bar och jag blir en sån dryg brud som ringer och sabbar allt. Men så tänker jag: någon måste ju vara det! Så då kan jag ju bara spä på det lite och äta upp all choklad vi köpte igår innan han kommer hit som straff för att han inte var här när jag kom hem och sen ska jag sura hela kvällen. Ja, det ska jag!

Nä, jag skojade bara så ska jag inte vara.

Eller kanske.

Vi får se!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0