sån dum sill.

Idag är det minsann första April och man kan tro att jag lagt ner bloggen helt. Det har jag inte, jag har bara väldigt mycket att göra på jobb och har en goskamrat som tar upp i princip all min lediga tid.

Inte idag dock för idag är jag ledig och det är inte han. Ändå vaknade jag i god tid för att ställa fram alla klockor en timme för att sen väcka honom med att puffa lite och informera om att hans klocka inte ringt. "hehehe" tänkte jag och låg kvar medans han gick upp och duschade. "hehehe" tänkte jag när han står i köket och säger att han verkligen måste sticka nu. "hehehe" tänkte jag när han hällde i sig det heta kaffet lite för snabbt. "hehehe" tänkte jag när han ringde taxin och rusade ut.

Och sen kom det där riktigt ljuva. När han sitter på jobb och först då fattar att han blivit så sjukt jävla ägd och jag ÄNTLIGEN får skriva det.

"April april".

Alltså vilken känsla. Jag kommer vara så odrägligt självgod hela dagen.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0