måndagsbarnen.

Det bästa jag vet just nu är precis såna här dagar. Du går upp tidigt, solen skiner så att det sticker skönt i ögonen när du går ut, åker till jobbet och jobbar så att dina fötter vill blöda (kanske för att du väljer att ha på dig klackstövlar när du vet att du ska springa runt i 9 timmar)(så jävla dumt) för att sen påvägen hem ringa din karl som också slutar nu och som kan plocka upp dig på centralen så att ni kan köpa jättemycket thaimat, åker hem och äter till senaste avsnittet av family guy och så tar du dig ett långt fotbad och pysslar om dina stackars fossingar. Sen får du en liten stund för dig själv där du kan plöja igenom de bloggar som intresserar dig mest samtidigt som pojken får igång sitt playstation för då kan du låtsas att du hänger med i hans spelande genom att skrika "Jaa!!" när han ropar "OH SÅG DU?!" och vara med på hans high fives när du märker att han vinner. Mysigare än såhär kan det faktiskt inte bli.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0