idiotgenerationen.

Läser Alex Schulmans blogg och känner mig så in i helvetes träffad. Nu sitter jag och skäms med en tratt på huvudet. Precis sådär är vi och det finns inget att göra för att ändra på det för i grund och botten så är vi för likgiltiga för att ens bry oss om att vi är så.

Läs detta inlägg

(Fan, ville printscreena och lägga in en bild men fattar inte hur man gör. Så jävla dum och ängslig jag känner mig just nu. Ska starta min egna dator istället för den här datorn är ju helt slut i huvve.)

Postat av: svärdet

men word up sistah! man skäms så när man läser! demonstrera den 1/5 gör jag iaf (stolt haha)

2010-04-24 @ 20:00:14
URL: http://emmavapen.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0