det borde vara påsk oftare.

Jag drömde en konstig och ganska obehaglig sak inatt... Jag drömde att jag var en jätte, alltså verkligen superstor som vandrade omkring i staden och var stor. Det var bara det att det inte var någon större skillnad på mig och allt runt omkring mig. Allt annat var också jättestort. Alla hus, alla mina vänner, all mat. Hur kunde jag då veta att jag var jätte? Jo, för att mina byxor hade storlek en miljon.

Nej, jag skojade bara. Det där har jag inte alls drömt utan det såg jag i The Big Bang Theory och sen snodde jag bara det rakt av. För att jag tyckte att det var kul. Men eftersom att jag inte är en tönt, har T-shirt över en långärmad tröja (även om det inte är särskilt fult) eller heter Sheldon så var det inte lika roligt kan jag tänka mig.

Annars? Har haft en väldigt fin helg. Fest, lite jobb, mycket ledighet, mycket fest till och med, fina människor, saknade människor som tagit sig hem över påsken, god mat, picknick, bakfylla och en massa kärlek. Lite mer kärlek än vanligt till och med. Jag har officiellt blivit flickvän. :)

Nu ska vi se på "Låt den rätte komma in", det var till och med J's förslag. Jag är inte säker på om han vet om att det är en vampyrfilm han valt ut för han är inte alls lika förtjust i vampyrer som jag är, inte alls. Men trevligt ska det bli!

Hejsvej!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0