det borde vara förbjudet att gå ut när det regnar.

Idag har jag minsann ingen sol i ögonen alls, idag regnar det och har blivit ca 5 grader kallare på bara en dag och det tror jag inte att någon tycker är roligt.

Idag ska man egentligen ligga kvar i sängen i en evighet tillsammans med den man tycker om och kanske kura ner sig i hans armhåla med huvudet på hans axel och titta på regnet. Eller gå upp och titta på meningslösa serier ackompanjerat med 5-6 koppar kaffe. Absolut ingenting går också bra att göra när det regnar. Man borde verkligen inte behöva stänga av väckarklockan 8 gånger och sen ha en bitter morgon där man bara sneglar argt på regnet som att det skulle försvinna då. Man borde verkligen inte behöva skriva i sin blogg att "nu jävlar blev det bråttom så jag måste avsluta här". Men idag vill livet inte som jag. Nu har jag bråttom och måste avsluta här.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0