15.18

Gjorde precis dagens utgångsdebut med att, med mycket tunga steg och stark motvilja, gå och möta J som varit på systemet och handlat förtäring till oss båda och ville ha bärhjälp. Han känner tydligen inte mig så bra som jag trodde... Passade även på att smita in på Matlusten, som J envisas om att kalla det när det i själva verket är ett helt vanligt Coop nära, och köpte deodorant. Ja, det är visst det något man skriver om för det betyder mycket för mig när jag inte haft det på ett tag och fått använda Js istället så att jag fått lukta man istället. Den är inte heller så antiperspirant som en vanlig deodorant så efter ett tag har jag fått lukta som en överviktig man på en byggarbetsplats när solen gassar och han jobbar hårt istället. Ni vet.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0