vilka hjältar!

Nu har det gått hela dagen nästan och precis hela dagen har vi tjatat om att vi måste städa. Orden "vi måste städa idag" har blivit sagda otaliga gånger och lika många gånger ha vi sagt "jaja". Så blev klockan kvart över sju och jag sa "vi måste städa idag" och så plötsligt började vi städa!

Det var en halvtimme sen detta hände. Nu är toaletten skinande ren, alla golv dammsugade och torkade och allt har blivit diskat. Den här känslan efteråt, när allt är klart och luktar rengöringsmedel. Den är bättre än sex.

Tänkte ta en före-bild och en efter-bild.
Glömde före-bilden och nu är det ju blött på golven så jag kan inte riktigt ta en efter-bild heller. Är ju ganska meningslöst också för ni vet inte hur det såg ut innan. Så här blanka är i alla fall våra golv.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0