vi är som en jävligt tråkig bok. du vet när kapitlena aldrig tycks ta slut..

Ja, ikväll är nog en sådan kväll som jag helt och hållet missbedömde mig själv på. Hade besparat mig så mycket av allt om jag bara stannat hemma. Riktigt, riktigt dålig kväll. Men på ett vis var den nog bra för kommer det nog bli lite bättre nu.

Det bästa är när man kommer hem numera. När man bodde själv så blev en dålig kväll alltid värre av att komma hem för då blev det oftast att man went bananas på lägenheten och burit sig åt. Nu när man har en dålig kväll så kommer man hem och finner Qu i soffan och eftersom att hon redan fått reda på att min kväll blev som den blev så gör hon direkt plats i knäet så att man kan lägga sig i soffan med huvudet i hennes knä och bli klappad på undertiden. som man bara kan bräka ur sig allt man är missnöjd över. Och sen om man har riktig tur, som jag hade ikväll, så har hon fått impuls att köpa onlinepizza till oss båda.

Så nu när jag ligger här med pizza i magen och väldigt mycket trötthet i ögonen så känns det ändå som att jag kan summera kvällen till en rätt bra kväll, i alla fall om man räknar sen jag kom hem. Det tänker jag göra. Toppenkväll!

Godnatt allesammans!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0