vet inte om det var pillerna jag tog eller för att det börjar bli sent.

Just nu är jag så våldsamt trött att jag inte vet vart jag ska bli av. Eller jag vet exakt vart jag egentligen borde bli av men den vägen dit har vi pratat om förut. Känns som hundra mil till toaletten där tandborsten är och sen två hundra till själva sängen. Fick tips om att jag kunde skippa tandborstandet, blir ju mindre väg då. Men ärligt talat så tror jag att något dött i min mun. Tandborstandet är en nödvändig åtgärd!

Idag var det någon som blev mördad där jag bor nästan, eller ett par gator bort. Vid 5-tiden alltså mitt på ljusa dagen! Som tur är (?) så var det vid ett café där man inte håller till för där är märkliga människor och han som mördade killen kände tydligen honom så att.. Ja, där är ju inget bra med det. Väldigt tragiskt är vad det är. Och obehagligt!

Gå och lägg dig nu. Ja. Nä. Orkar inte. GÖR DET!
oki.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0