världens bästa morgonrutin.

Usch, jag sitter på en sån där orokänsla i magen. Lite rastlös så att jag känner för att hitta på något och lite trött som att jag borde gå och lägga mig en timme men det går ju inte när man är såhär stirrig i kroppen.

Idag vaknade jag vid 20 i tio helt av mig själv, jag tror att någon installerat Smallville-väckarklocka i min hjärna för de senaste dagarna har jag vaknat precis lagom till programmet hela tiden. Det är perfekt för då börjar man med att placera sig i soffan och inväntar hungern och precis i pausen sätter man på kaffe och kokar ägg. Nästa paus är man hungrig och ägg och kaffe är klart så då brer man mackor samt fixar klart frukosten och lagom till att Clark Kent gör sista snygga minen för dagen så är frukosten avslutad och du är redo för dagen. Perfekt!

Efteråt kommer ju Zena och det är så värdelöst att jag får ont i magen, så då går jag och gör frukost till Qu istället och väcker henne med frukost på sängen. Är inte jag världens snällaste roomie? Jo, det är jag.

Resten av dagen är nu ett frågetecken. Men för en gångs skull så känns det ganska bra!

Hörs senare!


ps. om du vill vara min pojkvän och ser ut ungefär såhär så maila mig! ds.
ps2. du måste inte ha ett stort S på magen men det gör inget om du har det. ds.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0