måndagsbekymmer

Tjohej vad jag är trött idag! Orkar inte ens resa mig för att hämta vatten när jag är så tröstig att jag vill dö, så jag får sitta här helt uttorkad och vara törstig och trött. Det är ju bara tråkigt för jag hade tänkt göra så mycket idag, jag skulle ju städa, springa och sen ska jag till Ystad och umgås med några fina men jag tror ärligt talat att jag kommer trilla ihop om jag reser mig nu, så törstig är jag och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Har läst Isabellas (blondinbellas) blogg från MTV's VMA och skäms lite. Ja, hon är väldigt duktig på sin egen blogg men sen här MTV-bloggen är inget vidare professionell faktiskt. Och hennes engelska är bedrövlig. Ja, jag ville väl bara få det sagt.


Eller vänta! Jag kom på vad jag kan göra! Jag reser mig nu och dricker vatten snabbt som fan innan jag hinner tänka och plötsligt har jag druckit ett glas vatten och kan ta tag i min dag. Säg det inte till någon men jag reser mig NU!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0