lucky strike!

Sitter med Qu och Jens och mår jättejättejättedåligt men ändå väldigt bra. Det blev en kanonkväll igår! Deep var jätteskoj och jag bara dansade precis hela tiden fram till fyrasnåret då det var dags att ta på sig skorna (ja, jag tyckte att det var en jättebra idé att dansa runt bland krossat glas utan skor) och ta sig hem. Fast jag fick vända igen för jag kunde inte köpa falafel eftersom att jag tydligen tappat min plånbok. Jag hittade den! Eller någon anna hittade den och gav den till Hanna, som hon hette. Tur var väl det, men ingen falafel.

Det är alltid lite obehagligt att gå hem själv.. Igår gick jag och tänkte att det faktiskt hade passat bra om jag blev överfallen så jag gick förberedde mig på det, mest för at tinte bli besviken om det nu hände. Gick till och med in på facebook på mobilen och uppdaterade status till "NU har du chansen" precis som att min våldtäktsman skulle sitta på facebook och vänta på att någon skulle ge honom chansen. Sån där typisk fullidioti.

Blev hur som helst inte överfallen, tur där också! Kom hem och åt upp chipsen och två muffins istället. TUR!

Nä, alltså detta måste vara ungefär det yraste jag skrivit. Orkar inte ens läsa igenom det. Måste lägga mig ner nu och tänka positivt.

började ju då med fest och här har vi födelsedagsbarnet och sambo!

LinneaJ och Sandra

Maria önskade sig en shetlandsponny och fick det. Han får bli en ny maskot, Kenneth är ju borta. In med det nya, får jag presentera Conny the Ponny eller Tåni the Påni! (lite vad man tycker bäst om.) Dricker vin gör han också!

Här har vi jag! Sen blev det hopp in i taxi för ett mycket meingslöst besök på Golden innan vi tog oss till Deep.

och där var det fest

ojojoj, här går det hett till!

fast det gjorde det inte.

Det ser minsann ut som att jag var ensam på stället! Men det var jag ju inte!

Där måste ju vara en som fotar ju! HAHAHA

 

Alltså seriöst, det har tagit mig en och en halv timme att skriva det här blogginlägget. Har ju inte direkt haft flödet om man säger så. Nu struntar jag i det och börjar ladda upp inför kvällens bravader istället!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0