friday's crew, coming through?

Oj, hej! Fick sms av Philip där han skrev att han skrivit upp mig på Friday's personalfest. Oj (igen)! Tänkte jag då och så blev jag glad och varm. Slutade för två veckor sen ungefär, kanske lite mer? Kommer inte ihåg, allt bara har flutit ihop sen dess men två veckor känns väl ganska rätt? Två och en halv? Anywayzz, jag blev väldigt missnöjd över att det dök upp en lapp om personalfest dagarna innan jag skulle sluta för en personalfest är precis vad jag hade sett fram emot ungefär sen jag började där men tog det hela med ro.

Men nu är jag ju uppskriven på festen alltså finns det de som inte vill inse att jag inte jobbar där längre! Det känns verkligen så fint! (jo, jag vet att du insett det Philipbaby, men jag tenderar att överdriva lite ibland tyvärr!) Är det inte knasigt då? Att gå på personalfest på ett ställe man inte ens jobbar på? Eller är det bara underbart att träffa alla igen för det enda jag faktiskt verkligen saknar med Friday's är mina ljuvliga kollegor.

Och om fallet blir att jag åker dit. Vad i hela friden ska jag då ha på mig? Tema 70-tal, glamourdisco. Hur i hela friden tolkar man det? Glittrig hippie ska jag vara! Fast då kommer de säkert inte tycka att jag klätt ut mig, estetar-jävel som jag är!


Postat av: Anonym

Wiiii, fan va kul att du kommer bäjbi :D Jag och Frida ska dra ihop till nåt som liknar förfest... haka på? Det är ju dagsaktiviteter på dagen 8men de skippar nog jag)... tävlingar o sånt är inte min grej helt enkelt. Miss you at work! Saknar typ alla värdinnor för känns som om man jobbar ensam mhela tiden typ :/ Puss <3

2009-09-17 @ 10:02:47
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Moa

Oj men den där bilden var ju inte så söt på mig. Men oj nej! :P

2009-10-07 @ 16:23:55
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0