well you made your bed, I'm in mine.

Man kan väl säga att det blev en liten krasch? Eller ja, jag orkade bara inte mer för så blir jag när motgångarna blir för många. Jag hanterar det inte så bra bara.

Så nu har jag checkat in på rehab i Tomelilla och tänker ägna ett par dagar åt feel good och egentligen så står bloggande inte på dagordningen för jag skulle hålla mig från datorn men jag har aldrig varit någon höjdare på det. Vad som står på dagorndningen är jogging, bak, prat med familjen, prat med vänner och mycket skrivande. Ska skriva listor på allt! På vad jag inte vill mer, vad jag vill, vad man kan göra för att komma dit osv. Och så ska jag bara lyssna på powerlåtar hela tiden. När jag kommer tillbaka till Malmö så ska den feta ångestklumpen som någon planterat i mitt bröst vara borta! Och jag ska börja skriva lite gladare inlägg igen.

Jag vet inte varför, men den här får mig att må skitbra: Kevin Rudolf feat. Lil' Wayne - Let it Rock


bästa medicinen mot krasch. la familia


Postat av: Anonym

Ibland är det tungt, huvudsaken är att man stannar upp o låter sig känna så... O att man så småningom reser sig såklart, men du är snart på banan igen. Skickar över massor med stora kramar <3

2009-09-07 @ 10:56:09
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0