riktigt härlig kväll.

Jag har ett grymt bra tips till mig själv när jag ska gå ut: Föreställ dig att det verkligen kommer vara botten och förbered dig på att det kommer gå åt helvete. Då blir man inte besviken! Och om det nu går bra istället, som det gjorde igår, så blir ju ju jättenöjd direkt!

Började med att vi satt lite folk här hemma och förbannade oss över grannens sega internet som gjorde att spotify laggade, munhöggs lite med varandra och diverse trevligheter. När man hade blivit ljummen i huvudet av vin och lite bubbel så satte vi oss i en taxi mot Möllan och ställde oss i en evighetskö till Inkonst. ÅH jag älskar dubstep, det är verkligen så fantastiskt kul att dansa till! Vilket drag där var! Träffade massa kul folk, dansade tills fötterna ville trila av mig och spenderade inte alls mycket pengar. Kvällen avslutades med en rejäl däckning bland nya täcken och alla kläder på. Jag är supernöjd!

Fräsch jag med lite kaxigt uppsåt

blondiner har alltid roligare? haha

Malin och Lina

Mille

Michael och en sån grej man har mellan tårna när man målar tånaglarna.


Idag är jag magiskt bakfull, mitt huvud vill bara trilla av men jag har lyckats undvika dagen-efter-ångesten idag och det är ju ganska historiskt. Att sitta hemma och äta god mat hade varit fint men så roligt ska vi inte ha det. Om en timme har jag placerat mig på bussen mot Sjöbo där det ska förfestas inför Sågwerk, en klubb som lite kompisar anordnat och det kan man ju inte missa!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0