en liten shoppingrunda och min cykel stod kvar lilla torg!

Idag började dagen med att jag, som vanligt, somsmåningom tog mig mig upp ur sängen. Inget som någon kommer blir förvånade över! Sen gjorde jag pesto och åt en supergod frukost med årets godaste latte samtidigt som jag vilade ögonen på ett par avsnitt The Office, så en morgon ska vara. Bara det att nu började klockan närma sig halv två och qu började bli stissig för hon hade ju massor att göra och det hade visst jag också så vi fick ta oss ner mot stan för att införskaffa klädsel till helgens festligheter.


obligatoriskt för en shoppingrunda i solen: paus/pose vid kanalen.


detta var jag så sugen på att köpa till på fredag när vi förmodligen ska på 90tals-klubb.
men låt oss vara realistiska nu; kommer jag någonsin att använda det igen? kommer jag det?


denna blev det. ändå lite säzzy?
oj, vad jag ser kobent ut!

Gud vad det är varmt idag, det har vi konstaterat flera gånger och just nu känner jag att det känns bäst att bara sitta inne tills det blir lite svalare och sen ska jag bannemig ut och springa ett par kilometer. Och då menar jag bokstavligt ett par kilometer för jag springer inte en meter längre än TVÅ km.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0