uppdaterad höstgarderob!

Då var man hemma efter ett par mycket angenäma dagar hos mina föräldrar. Det är helt otroligt vad gott det kan göra för själen att komma bort lite, även om det bara är en timme bort! Har helt plötsligt fått lust för att lista ut vad jag ska plugga till och ta tag i livet i största allmänhet. Känns jättebra och klumpen är så gott som bortblåst.

En annan sak som gjort livet lite roligare är denna dag! Jag, syster, kusin och pappa åkte nämnligen till Lund för lite shopping och jag har verkligen inte shoppat på evigheter känns det som. Alltså sådär storshopping! Har lyckats få tag på en massa nya strumpbyxor, lite kjolar, tunikor och världen finaste vinterjacka. Åååh, jag kommer känna mig som en sån vinterprinsessa i den och mina nya skor. Hurra hurra hurra!

haha töntfest. Men det är ju jackan ni ska titta på!


Tunika och stickad myströja


och typ allt annat, minus kjolarna. HURRA!

Postat av: elin

oh jäklar i hoppet vilken fin jacka! :D

2009-09-08 @ 23:08:38
Postat av: maria

FUSK!

2009-09-09 @ 13:53:15
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0