strö lite socker och mjölk på mig som bara du kan.

Alltså vilken SÄMST morgon! Ja, så kan man säga det är helt korrekt svenska. SÄMST! Vaknade av att det ringde och jag som tänkte sova ut blev ju såklart ganska missnöjd av att vakna till min ringsignal som är ganska hetsig av sig och inget man vill börja morgonen med. Det var min "hyresvärd", alltså hon som sitter inne på förstahandskontraktet, som ringde och hon berättade att hon hört runt lite ang lägenheten och sa att det inte fanns något att göra. Mitt öde ligger numera helt i bostadsrättsföreningens, och kanske lite mina egna händer också men mina är ganska små jämfört med deras tillsammans så jag ser ju inte jätteljust på situationen, det gör jag inte.

Detta faktum gjorde att jag absolut inte kunde somna om så jag fick vackert ta mig upp istället. Gick på toa, mådde lite bättre och satte på kaffe och tänkte att det löser sig. När kaffet var klart så tog jag fram mjölk för att göra mig en riktigt fin latte. Bara det att det fanns ingen jävla mjölk! Och kaffet var redan klart! Nu står jag inför det där eviga problemet; ta på mig kläder och gå och köpa mjölk eller bara dricka det svart? Nu har jag redan druckit en kopp svart undertiden jag sitter här och författar och jag kan säga med en gång att det uppfyller inte alls mina förväntningar på hur mitt morgonkaffe skulle se ut och smaka. Fan vad jag är missnöjd. Jävla pisskitdag. Regnar gör det också typ!

Skriver "typ" för att det inte gör det, det bara känns så.

missnöjd.

Här har vi då mitt kaffe. "Är det något kaffe i?" undrar ni nu? Ja, det är det.
Men man ser inte det för så jävla svart är det. Ska spotta i det för att visa mitt förakt.

Eller jag får se om jag gör det.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0