tjejkväll är helt på.

Igår var jag förresten hos Charlotte med Frida på lite tjejkväll, lite som förväl innan hon åker till England nästa vecka. Idéen var att vi skulle äta tacos och löjligt mycket chips, dippa och glass! Sagt och gjort! Tacosen blev fantastisk goda och vi hade verkligen ALLT som man kan tänka sig på och delade ett par flaskor rött, helt underbart. Till efterätt blev det ett paket Ben&Jerrys - half baked (GODASTE GLASSEN). För att sen förflytta oss till vardagsrummet där vi tittade vi på "Vicky Christina Barcelona" till den löjligt stora mängden chips och dippa. Helt ljuvlig kväll. Slutade med att jag fick ont i hjärtat så mätt jag var så jag fick åka hem. Underbart igen!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0