the return to the KB.

Igår blev som sagt inget av vad jag hade förväntat mig. Det skulle ju bli phetaste lokalfesten evah bakom Willy's men då vi inte fick några biljetter så var det att vända kappan efter vinden och tänka om! Istället blev det förfest här hemma med en massa trevligt folk, vinet tog slut alldeles för snabbt och efter att vi tömt huset på alkohol så satte vi oss i taxi mot möllan istället. Ikväll skulle nämligen KB besökas efter 7 månaders frånvaro, har ju lyckats bygga upp värsta fördomarna mot stället och har vägrat att sätta min fot där! Men inte igår!

Och tur var väl det för jag hade verkligen fantastiskt roligt! Kul att de ändrat lite på musikstuket och kör lite mer blandat så att man absolut inte kan tänka sig att sätta sig ner, utan man vill dansa precis hela tiden. Det bästa var att jag bara spenderade ca 150 kronor på hela kvällen och att jag vaknade helt utan ångest för jag slapp allt som hette drama igår också. Runt sex ramlade jag i säng, utmattad och mätt efter pizza hos mina kära grannar.

Idag då? Idag är jag "sjuk", vilket innebär att jag har rätt i att bara ligga och se film precis hela dagen och inte röra mig ur fläcken. Det här med att städa undan gårdagen skjuter vi upp lite till.

Puss!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0