snart blir det andra bullar.

Qu sitter och knåpar på en ny blogg-layout till mig. Hon verkar inte alls tycka att det är lika kul som jag men hon är en fena på det där så hon får ta sig samman. Det kommer i alla fall bli heeeeelt annorlunda och det känns bra för jag är ganska annorlunda nu jämfört med hur jag var när senaste headern gjordes. Och låt oss vara ärliga: Det är inget vidare fint nu, eller hur?

Nu är det nog dags för en kopp te om jag förstått mina tankebanor rätt. Kanske lite popcorn också och kanske att Qu delar med sig av mangosorben hon har gömt i frysen. Vi sitter just nu i valet och kvalet för det är ju trots allt Tisdag och vi skulle ju bara äta sötsaker på helgen. Men Qu hade ett vinnande argument: "Det är alltid fest när Zlatan spelar, man måste fira då!"

Aaah, men då måste jag väl kolla på fotboll jag också ikväll..




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0