skiter i detta.

Arh, jag orkar inte bloggskit idag för internet är så vansinnigt segt. Får gå och klaga hos grannen sen! Men som lite snabb uppdate så gick jag på afro-dans efter yogan idag och det var helt sjukt kul! Man släpper lös håret och bara låtsas som att man står på en strand med massa infödingar och släpper loss; lite som på inkonst! Hur som helst, det var först efteråt jag märkte att mina fötter är lite ovana vid barfotadans! Stora blåsor på stortårna som gör att jag får springa runt på hälarna här hemma och det gör så ont så. Lätt värt det!

Sen har jag drömt om bröd inatt igen! Åt macka efter macka med hur mycket roligt pålägg på som helst! Förstår det inte. Tur att det är fredag snart i alla fall! Ja, så att man får lön och kan gå och köpa bröd...

Nu: popcorn och scrubs!

Puss och godnatt!

Postat av: Anonym

Najs header, mycket mera du :)

2009-09-24 @ 15:38:11
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0