rose garden!

Alltså nu kommer ett hett tips, riktigt hett!

Lunchen idag blev av på Rose Garden vid Gustav Adolfs Torg, de har en helt fantastisk buffé. Stor sushibuffé, massor av thai- och kinamat, salladsbuffé, så mycket dricka man vill, efterätt (friterad banan!!!) och även massa kakor och sånt - allt för 89 kronor! Så värt varenda krona för det var sanslöst gott och trevligt. Sådär så att man blir riktigt besviken när man är mätt och går därifrån i andnöd för inte ens lungorna får plats för all mat.

Nåja, det var mitt tips det. Gå dit!

Nu har jag precis ätit middag efter ett härligt pilatespass och nu är jag sådär segdegig så att jag inte tror att jag kommer kunna resa mig mer idag. Jag får sitta kvar här!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0