på tal om Idol

20.00 - IDOLDAGS! Ja, jag har varit bänkad framför tv:n hela dagen. Så kan det bli! Nu har i alla fall Idol kommit till Malmö och jag mår liksom lite dåligt inombords när jag hör vad som representerar min del av landet (JA, MIN). Han från Sjöbo kände jag igen, och det knäckte mitt hjärta. Så dålig får man inte vara!

Jag gillar verkligen den nya juryn, helt annorlunda. När det är någon som är dålig så kan de vara lite taskiga men inte sådär hjärtskärande taskiga som förra och när det är någon bra så blir de liksom helt begeistrade. Det är bara lite mer helhjärtat.


Nu skrev jag något som innehöll hjärta tre gånger i detta inlägg.
Bara en liten fotnot.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0