one five six.

Dagen idag har varit väldigt härlig hittills förutom att jag verkligen tog det här med att gå och negativera mig på allra största allvar. Har gått och klagat på ömma mandlar, huvudvärk, brist på kaffe i kroppen och ett tag gick jag och trodde att jag skulle få hjärtattack för jag hade stickningar i armen och kände hur den ville domna av. Fast det var i höger arm så då sa Philip att jag fick lägga ner. Då klagade jag på att jag hade hjärtat på fel sida.

Eftersom att vi inte har något kaffe hemma så fick jag dra med Philip ner på stan för en kaffe i solen vilket inte var fy skam och sen har resten av dagen gått åt att lata sig och göra sig fin. Nu sitter vi och knåpar på kvällens spellista som tycks ha gott om Mew vilket jag mår bra av. Snart dags för vinet till svinet!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0